Als ik nu een bestelling plaats, wanneer heb ik de wijn in huis?

Wij hanteren in Nederland een bezorgtijd van 1 tot 2 werkdagen. Indien je op een werkdag voor 15:00 hebt besteld, is jouw bestelling in de meeste gevallen de volgende werkdag in huis. Dit geldt als het door jou bestelde product op voorraad is. In Nijmegen bezorgen we indien de bestelling voor 15:00 is geplaatst, nog op dezelfde dag. In Nijmegen hanteren we dus vandaag besteld vandaag in huis!

Tijdens feestdagen kunnen de bezorgtijden afwijken. Verzendingen naar België zijn meestal binnen 2 tot 3 werkdagen in huis.

Kijk voor accurate bezorgtijden van jouw bestelling op de track & trace pagina van PostNL. De track & trace link wordt na het plaatsen van de bestelling naar je verstuurd.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Wij verzenden al onze pakketten met PostNL. Momenteel bezorgen wij alleen aan huis.

Ik heb nog geen bevestigingsmail gehad. Is mijn bestelling gelukt?

Ben je na het plaatsen van jouw bestelling doorgestuurd naar een bevestigingspagina? Dan is jouw bestelling gelukt. Als je na 60 minuten nog geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen en twijfelt of het is gelukt, kan je altijd contact met ons opnemen. Maak je geen zorgen indien er al geld is afgeschreven en je twijfelt of het is gelukt: wij zorgen altijd voor een passende oplossing en betalen indien nodig je terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, een bestelling kan niet meer worden aangepast wanneer deze is geplaatst en betaald. Als een bestelling nog niet is verzonden, kan je deze annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Indien je bestelling nog niet is verzonden en je dus nog geen verzendbevestiging per mail hebt ontvangen, kan je deze annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste aantallen. Als de bestelling al is verzonden, kan je de niet gewenste artikelen retourneren.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling niet helemaal lukt. In dat geval kan je contact met ons opnemen, en zorgen wij ervoor dat de terugbetaling netjes wordt afgehandeld. Alle terugbetalingen verlopen via onze betaalpartner, en worden door deze partij binnen 5 tot 7 werkdagen na het ontvangen van de opdracht verwerkt.

Hoe bestel ik iets bij Wijnbutler.nl?

Het is eenvoudig om bij Wijnbutler.nl wijn te bestellen. Volg de onderstaande stappen om jouw gekozen wijnen te bestellen:

  1. Plaats de wijnen die je wil bestellen in de winkelwagen door op ‘in winkelwagen’ te klikken op de productpagina.
  2. Ga naar ‘mijn winkelwagen’ door op het winkelwagen icoon rechts bovenin het scherm te klikken. Controleer op deze pagina jouw bestelling. Op deze pagina is het eventueel mogelijk om de aantallen te wijzigen of producten uit de winkelwagen te halen. Als je klaar bent om verder te gaan met de bestelling, klik dan op de pagina ‘Bezorgadres’.
  3. Om jouw bestelling goed te kunnen verwerken, hebben wij enkele persoonlijke gegevens van jou nodig. Als alles juist is ingevuld, klik dan op volgende. Let op! Je moet minimaal 18 jaar zijn om bij ons te mogen bestellen.
  4. Rond jouw bestelling af door te betalen.

Om de volgende keer het bestellen eenvoudig te maken, kan je een account aanmaken. Na het inloggen zijn bij jouw volgende bestelling al jouw gegevens al ingevuld

Ik wil grote aantallen bestellen. Hoe regel ik dat??

Indien je grote aantallen wil bestellen, kan je het beste contact opnemen. Wij sturen je binnen enkele werkdagen een offerte op maat.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Onze leveringsvoorwaarden zijn hier te lezen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De bezorgdatum wordt altijd op de bevestigingspagina weergegeven en naar jou gestuurd per mail. Wij en onze bezorgpartners doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jouw bestelling op de naar jou gecommuniceerde bezorgdatum wordt bezorgd. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan brengen wij jou per mail hiervan op de hoogte.

Kijk voor accurate bezorgtijden van jouw bestelling op de track & trace pagina van PostNL. De track & trace link wordt na het plaatsen van de bestelling naar je verstuurd.

Mijn bestelling is beschadigd. Wat nu?

Wat vervelend dat jouw bestelling beschadigd is geraakt tijdens het transport. Neem direct contact met ons op nadat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen. Wij zorgen dat we het op een passende manier oplossen.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niks ontvangen. Wat nu?

Vervelend dat je nog niets hebt ontvangen. Als de status van jouw bestelling op verzonden staat, hebben wij het pakket aangeleverd bij PostNL en wordt jouw bestelling zo spoedig mogelijk bezorgd. Om in te zien waar jouw pakket zich bevindt kan je deze altijd volgen via de Track & Trace link van PostNL die je per mail hebt ontvangen. Als je twijfels of vragen hebt over de status van jouw bestelling, neem dan contact met ons op.

Ik heb geen Track & Trace code van PostNL ontvangen. Wat nu?

 

Ik heb de verkeerde producten ontvangen. Wat nu?

Het kan zijn dat het soms mis gaat bij PostNL en dat je onverhoopt geen track & trace hebt ontvangen. Neem in dat geval contact met ons op, dan zorgen wij dat je jouw zending alsnog kan traceren.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn huisadres?

Zeker! Tijdens het bestellen kan je het afleveradres invoeren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Als jouw aankoop geen perfecte match blijkt te zijn, kan je de producten retourneren binnen de bedenktermijn. Op alle bestellingen heb je een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van de bestelde artikelen. De zending kan je gemakkelijk retourneren door het retourformulier in te vullen en zo jouw retourzending in gang te zetten. Alle informatie omtrent het retourneren van een bestelling staat op dit retourformulier. Wij ontvangen de artikelen graag voor zover mogelijk in de originele verpakking. Geopende flessen gaarne niet retour sturen.

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Niet helemaal tevreden over jouw bestelling? Wij gaan voor 100% tevredenheid en komen er graag met je uit hoe we het kunnen oplossen. Bijvoorbeeld door de producten te retourneren of om de geleverde producten om te ruilen. Neem contact met ons op en wij zullen jouw aanvraag snel oppakken

Wat is het retouradres?

Het retouradres is:
Wijnbutler
T.a.v. afdeling retouren
Sint Teunismolenweg 50E
6534AG Nijmegen
Nederland

Vul bij de retouren altijd het retourformulier in.
Ik heb geen beschikking tot een printer en kan mijn retourformulier niet printen. Wat moet ik doen?
Maak je geen zorgen, je kan natuurlijk alsnog jouw zending retour sturen. Neem het retourformulier, en schrijf alle informatie die we nodig hebben leesbaar op een papiertje. Wij zorgen ervoor dat de retourzending wordt verwerkt

Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?

Het afgeven van een retourzending is mogelijk bij alle PostNL punten in Nederland. Kijk voor het dichtbijzijnste punt bij jou in de buurt op https://www.postnl.nl/locatiewijzer

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren??

Bedenk je je alsnog? Geen probleem! Zolang je jouw retourzending nog niet naar ons hebt verzonden zullen we deze niet verwerken. Als jouw retourzending al onderweg is, dan kan je jouw retour niet meer annuleren. Wij adviseren om dan een nieuwe bestelling te plaatsen om zo het snelste de door jou gewenste wijnen te ontvangen.

Hoe kom ik te weten of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Wij sturen een mail zodra de retourzending is verwerkt. Houd je mail dus goed in de gaten!

Hoe snel is een retour verwerkt?

Wij proberen jouw retourzending binnen 5 werkdagen te verwerken. We houden je op de hoogte via de mail.

Wat zijn de verzendkosten bij jullie?

Vanaf een besteding van €50 zijn de verzendkosten geheel gratis! Voor aankopen onder dit bedrag vragen wij een bijdrage van €5,99 voor de verzendkosten.

Wanneer ontvang ik een bestelbevestiging en hoe ontvang ik deze?

Zodra je hebt betaald, sturen wij een bevestiging naar jouw opgegeven mailadres. Ook word je direct naar een bedankpagina gestuurd waar alle bestelgegevens staan vermeld.

Waar vul ik mijn kortingscode in?

Als je de wijnen hebt uitgekozen die je wil bestellen, ga je naar jouw winkelwagen. Vervolgens staat er op de winkelwagen pagina helemaal onderaan: ‘Pas kortingscode toe’. Hier kan je direct jouw kortingscode invullen en profiteer je van onze kortingen.

Hoe kom ik aan een kortingscode?

Op zoek naar een kortingscode van Wijnbutler.nl? Wij maken onze klanten graag blij met een kortingscode. Daarom verrassen wij onze klanten regelmatig met kortingscodes die we per mail delen. Schrijf je onderaan de homepage in voor de nieuwsbrief om geen enkele kortingscode te missen en te profiteren van onze acties.

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij jullie?

Wij bieden verschillende betaalmogelijkheden aan. Alle betalingen verlopen veilig via onze jarenlange partner Multisafepay. Bij het betalen kan je kiezen tussen de volgende opties:

  • iDeal: betaal veilig en snel via jouw vertrouwde bank
  • Paypal: betaal veilig en snel met jouw Paypal account
  • Credit Card: betaal veilig en snel met jouw creditcard. Het aankoopbedrag wordt op jouw kaart gereserveerd en aan het einde van de maand afgeschreven.
  • Bancontact
Kan ik achteraf betalen?

Helaas is het bij ons niet mogelijk om op rekening te kopen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Alle facturen kan je vinden in ‘mijn account’. Hier kan je jouw facturen downloaden en inzien.

Hoe maak ik een account aan?

Leuk dat je een account bij ons wil aanmaken! Om een account aan te maken, klik je bovenaan de pagina op ‘mijn account’ en vervolgens op ‘account aanmaken’. Vul op deze pagina de benodigde gegevens in, en druk vervolgens op ‘account aanmaken’.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Waar kan ik mijn wachtwoord opvragen?

Geen paniek, je kan je vergeten wachtwoord altijd opvragen. Klik hiervoor bovenaan de pagina op ‘Mijn account’, vervolgens op ‘Inloggen’ en klik onder de oranje inlogknop op ‘Wachtwoord vergeten’. Volg de instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen voor jouw account.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Jouw accountgegevens kan je eenvoudig wijzigen. Log hiervoor eerst in door bovenin de pagina op ‘Mijn account’ en ‘Inloggen’ te klikken. In je account kan je vervolgens eenvoudig alle gegevens wijzigen.

Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Leuk dat je op de hoogte wil blijven van de beste aanbiedingen, prijsverlagingen, nieuwe producten en laatste nieuws! Je meldt je makkelijk aan voor de nieuwsbrief door onderaan de pagina bij ‘Geen aanbiedingen meer missen?’ jouw e mailadres in te vullen, en te klikken op inschrijven.

Waar kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Indien je geen nieuwsbrieven meer wil ontvangen, meld je je makkelijk af door op de link onderaan de verstuurde nieuwsbrief te klikken. Als je afmelding is bevestigd, zullen wij je geen nieuwsbrieven meer sturen. Mocht het onverhoopt niet zijn gelukt met afmelden, neem dan contact met ons op.

Ik heb een vraag. Hoe kan ik die stellen?

Stond jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem in dat geval contact met ons op. Wij zullen jouw vraag zo spoedig mogelijk oppakken en beantwoorden.

Ik heb een fout gemaakt met het invoeren van mijn adres. Wat nu?

Wat vervelend dat je een fout hebt gemaakt met het invoeren van jouw gegevens. Indien jouw bestelling nog niet is verwerkt, kun je deze nog annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen met de juiste gegevens. Als jouw bestelling al verwerkt of verzonden is, kan het adres helaas niet meer worden aangepast. Bekijk in dat geval goed waar het pakket zich bevindt via de Track & Trace code die je per mail hebt ontvangen. Als het pakket is bezorgd bij het verkeerde adres, neem dan zelf contact op met de bewoners/eigenaar van dat adres.